یک روش برای نفروپاتی IgA وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک روش برای نفروپاتی IgA وجود دارد
 
نفروپاتی LGA عنوان یک نوع از مفهوم مشخصه ایمونوپاتولوژی با ادرار خون، تورم، پروتئین در ادرار و غیره. از آنجا که سیستم ایمنی بدن را در شرایط ظروف سرباز یا مسافر دچار اختلال شده است، پس از آن مقدار زیادی از کمپلکسهای ایمنی به نظر می رسد و شروع به ضربه سلول های ذاتی، که ممکن است منجر به یک سری از عوارض. از آنجا که وجود ندارد درمان قابل علاج برای بیماران مبتلا به نفروپاتی LGA، به خصوص زمانی که مردم یک سرد بسیار گاهی اوقات، آن را مانند یک کار سختی برای مقابله با به نظر می رسد. بنابراین بیماران تعجب به دانستن واقعیت این است که وجود دارد یک روش برای بیماران مبتلا به نفروپاتی LGA هستند.
پس از سال ها مطالعات، به عنوان طب سنتی چینی مربوط می شود، دو دلیل اولیه القا عملکرد کلیه خود را دچار اختلال وجود دارد. از یک طرف، با استاندارد زندگی ماده به طور فزاینده افزایش، مردم به احتمال زیاد به ضمیمه توجه زیادی بر روی مواد غذایی روزمره. در نتیجه، مواد اتروفیکاسیون ظاهر می شود و به عنوان یک نتیجه از قدرت آنتی اکسیدان می شود ضعف، و سپس یک مقدار سموم و همچنین مجتمع های ایمنی ورود به هر سلول، که عملکرد کلیه های ما تحت یک وضعیت خسارت ایجاد خواهد شد.
در حالی که در چین، طب سنتی چینی است که با بسیاری از مردم چین آشنا شده و به طور گسترده ای استفاده می شود برای تعمیر بیماری های مختلف کلیوی. برای شروع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب طب گیاهی چینی و تئوری نقاط. این امر یک کیسه پر شده با داروهای مختلف چینی به تماس های خود را، پس از آن به دلیل پوست ما دارای سه عملکرد و یکی از آنها جذب واکنش از طریق هزاران خون مویرگی است. از این راه، می توانید روده و معده بیماران اجتناب از تعهد بار بیش از حد جویدن. علاوه بر این، عملکرد کلیه به طور طبیعی و به تدریج بهبود می یابند. چه تر است، حمام پا یکی دیگر از درمان های چینی برای کمک به تعمیر کلیه آسیب دیده از طریق acupoints پا است. پزشکان چینی به نام پا ما را به عنوان "کلیه" دوم به دلیل آن اثر ضروری برای ترویج گردش خون با هدف افزایش عملکرد کلیه در نهایت.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد روش های درمانی چینی، شما می توانید ایمیل به ما بفرستید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: